Olen tottunut ripinöihin ja rapinoihin joita syntyy kissojen touhutessa keskenään. Tänään kylläkin toivon episodi imuroinnin jälkeen, että kissoissa olisi korvan takana mykistys-nappula.

Sain ihan hillittömän migreenikohtauksen joka kaatoi petiin. Silmille silmäsuoja a´la Carrie ja odottelemaan särkylääkkeen parantavaa vaikutusta. Juuri silloin alkoi tyttöjen aamupäivän ralli. Jossakin rapisi, kähisi ja kolisi koko ajan. Poikkeuksellisesti minua käytettiin jopa trampoliinina (ainoita asioita jotka olen saanut opetettua, sängyssä Ei leikitä silloin kun minä olen nukkumassa). Yritäpä kurkistella siteen välistä mitä lattialla oikein tapahtuu, kun kaikki valo suorastaan räjähtää päässä.

Olin kuoleman kielissä puolitoista tuntia. Silloin toivoin oikeasti, että olisi mahdollista saada kissat välillä hipihiljaiseksi. Älkää käsittäkö väärin, pidän kissoistani juuri niin touhukkaina kuin ne ovat, mutta migreeni ja touhukas tyttöduo on varsin huonosti sopiva yhdistelmä.