Emäntä on ihan hölömö. Se möi äsken minun valhjaat poies ko ne oli kuulemma liian pienet minun kurvile. Tänhään se sitten laukkas kotia, ensinnäkin myöhässä (annethaan antheeksi, koska pussitarkastuksessa nokhaan tuli kuivaruoan haju) ja vielä uusien valhjaitten kansa. Vastahan ne etelliset myythiin poies. Vähän tuhlari tuo emäntä, mutta toissaalta on hauska tietää, että minua Leeaa arvostethaan niin paljon. Ostethaan kaikkea tarphheellista, Lea nimittäin sai uuen kauneusharjan ja mie ne valhjaat.

No siinä se sitte tämmäsi niitä onnessaan, joski tosi tyhymänä. Ei milhään nimittäin saanu niitä oikein mulle pääle vaikka kuinka mietti. Viimein, piiitkän ajan jälkheen uuet valhjaat oli mulla oikein ja istuvat hyvin. Ne on oikeashtaan aika nätit, tyttöpinkit ja palajon mukavammat päälä ko etelliset. Mie oikein intouvuin kun käythiin niitä parvekheela testaamassa. Leaki ole reisussa matkassa, mutta sen kuvat tullee sitten myöhemmin näkösälle.

Tässä on sitte muutama kuva siitä itte reisusta. Mie pyörin, pörisin ja olin niin innossani, että emäntä ihan häkelty siitä riemusta.  No, ei se ittekhään tykkää puristavista tissiliiveistä, joten varmasti ihan ymmärrettävvää, että en niistä vanhoista valhjaista niin hirveästi tykänny...

Kuvat mennee sitten taas kuvaplokhiin, jatka sielä seuraava kuva linkilä.
768122.jpg