perjantai, 7. maaliskuu 2008
Joskus se kamera räpsähtää ihan väärällä hetkellä. Tuloksena on silloin
ä-ää-äää-ei-nyt-kuva. Tässä kuvassa oli vielä sekin kiusa, että salama oli mukana.

Joskus pitää taas kissan varmistaa, että laatikko pysyy varmasti paikallaan. Tassuvaraus:
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.